Friday 24 July 2020

Hoe KPN iTV blanco schermfouten oplossen?

KPN is een van de gratis wifi-netwerkproviders in Nederland. Het wordt beoordeeld als de beste wereldwijde netwerkprovider. In de loop der jaren is het geëvolueerd met veel nieuwe functies en applicaties. Een van die unieke kenmerken is de KPN iTV-app die dit jaar voor Samsung-tv's is geïntroduceerd. Met de applicatie kunnen klanten minus een DTV-ontvanger tv kijken met de belangrijkste functionaliteiten. Maar fouten verschijnen als gevolg van fouten in de internetverbinding.

Als gebruiker hebt u mogelijk te maken gehad met het niet laden van de app of serverfout, inloggen of andere accountgerelateerde problemen, en nog veel meer. Onder hen is de meest prominente fout (zwart / wit scherm) op het scherm wanneer je je KPN iTV opent. Dit is een van de meest voorkomende problemen in het Android-besturingssysteem. Hiervoor nemen we de steun van KPN belgie zoals hieronder beschreven:


• In de meeste gevallen kan hetzelfde een tijdelijk laadprobleem zijn. U moet het recente toepassingsmenu van uw betreffende telefoon openen. Sluit de problematische app en open opnieuw dezelfde app. Het zou normaal beginnen te werken.

• De volgende stap is om een ​​harde reboot op je Android-apparaat te proberen. Tik en houd de 'Home'- en' power'-knop tegelijkertijd maximaal 10 seconden ingedrukt.

• Ga verder door de knoppen los te laten en de aan / uit-knop ingedrukt te houden totdat het scherm wordt ingeschakeld. U kunt proberen de app te openen en hetzelfde zou goed werken.

• Bovendien kunt u proberen te wachten totdat de batterij van de telefoon leeg is en automatisch wordt uitgeschakeld. Plaats vervolgens de batterij om op te laden en klik op de aan / uit-knop.

• Ten slotte, als laatste redmiddel, kan het zijn dat u de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren. Dit komt omdat Android meestal alle instellingen herstelt nadat je het opnieuw hebt geïnstalleerd en weer inlogt bij de app.

• Zelfs als de methode voor opnieuw installeren geen resultaat oplevert, kunt u proberen om de oudere versies van de app te installeren.

Voor verdere assistentie kunt u contact opnemen met de KPN-helpdesk voor directe oplossingen als gewaardeerde klanten. Anders dan bellen, kunt u live chat- of e-maildiensten gebruiken.

No comments:

Post a Comment